Monday 6 June 2011

orang lain buat blog pun sibuk

Memang zaman dah makin maju, semua orang pun sibuk berblog2 sana-sini. Senang cite, jadi bloggers sejatilah tue. Aku nie kira ketinggalan jugak ke? Dah tentu blog nie simple mcm pakai selipar jepun, ikut suka hati akulah nak design macam mana pun. Yang nie sibuk kata macam nie, yang tue sibuk kata macam tue. ''Hang pi jaga hang nyer blog sane owkeh??''

Aku nak letak warna hijau daun pisang ker hijau katak ker ikut suka hati akulah. Dah tentu aku punyer blog. Takkan pasal blog pun nak masuk paper, "yer2 blog ko paling lawa kat dunia nie, maafkan aku yer aku akan cuba muhasabah diri biar blog aku jadi kental macam ko".. haktuiih. Bagi aku yang penting hati. Hati ikhlas, blog pun akan menawan. 

Ape? Biarlah nak syok sendiri pun, aku punya blog. Eaaa ko nie sibuk jelah, aku buat apa pun semua tak kena. Ok fine, aku ulang lagi "blog ko lawa blog aku huduh"'. Dah pasni jangan nak sibuk aku nak buat apa pun. Akukan budak kecik lagi, dah tentu life aku pun sesimple amat. Akukan suka hati aku, jadi ko pun boleh suka hati ko. yeah!

Mekacih banyak2.

No comments:

Post a Comment