Monday 6 June 2011

muka buruk, hati busuk

Aku memang bukan nak sibuk2 buat entry pasal budak nie. Tapi dah banyak bloggers yang kental2 dah pun lebih awal panaskan cerita budak nie yang sememangnya giler kentang mengaku takde dara. Aku just nak kutuk2 tue sikit takpelah kot. Sebenarnya, positif bagi aku kot, dia nie kire salah sorang insan yang paling berani aku tengok! Mengaku takde dara tue bukan perkara mudah bagi seseorangkan? Ha die nie memang layak dapat anugerah tak tahu malu.

Dia pun memang semulajadi suka hati dialah nak buat apa pun. Masalah sekarang mata aku hampir kronik tak tentu pasal tahu tak tengok muka minah nie. Yang nie ayat sadis + dungu beliau ucapkan “aku tau dlm dunia ni tak ramai pompuan ada DARA. skrg susa nk dpt girl yg ade dara”. Kepohkan? Kepohkan? Ha kan dah 2 kali aku ulang. Statement diaa nie buat aku meluat. Benda macam tue semua orang boleh pikir sendiri. Sejak bila minah feymes nie jadi wakil2 perempuan takde dara nak keluarkan statement macam tue. 


Tahap popularity si Adinda Evans a.k.a Nadia Eliza nie aku rasa dah boleh mengatasi Mawi la kot. Siap ada fan page lagi tue tak boleh tahan. Aku tak sabar nak tengok mane tahu dia boleh berganding lutut dengan Maria Ozawa dalam cerita Miyabi tue. Sudah tentu la mak bapak dia pun tumpang bangga sekali lepas anak dia nie dah conteng arang dari muka sampai ke pangkal paha. Gempak weh dia nie?!

Apa-apa pun tahniah aku ucapkan yek? Toksah nak pelik2 tanya kenapa, takkan nak aku menggelibas macam orang2 lain yang dah cukup banyak mengutuk ko. Tak pasal2 tilam aku panas malam nie nak tidur, suam2 pun dah cukup. Ha lagi satu suka hatilah nak berubah ke tak, sebab takde orang paksa2 pun ko berubah. Sendiri pahamlah cik kak, aku nie cuma budak kecik jer just nak kutuk apa2 yang aku rasa aku nak sangat2 suka hati. Kesian je kat ko. lol

Ikhlas dari aku,

* ko nie kira antara yang ‘’gediwks’’ kang aku dah eja macam gitu maksudnya luar biasalah gedik yang dianugerahkan kat ko.

*bajet hot konon, neraka lagi hot kasi habaq hang.

*umur baru setahun bendi dah nak cari publisiti, sorilah kalau nak cakap jagung tak boleh kt Malaysia payah nak dapat. Jagung rebus adalah.
 
*cerita pasal jagung, kira rupa ko pon dah macam jagung. Bukan jagung rebus, jagung busuk.

No comments:

Post a Comment