Monday 27 June 2011

no idea

Okey2 tenang...tenang, firstly minta maaf dulu sebab dah lama rasanya tak update blog nie. Yang nie bukan saja2 malas, tapi sebab sibuk dengan kerja. Nak kata kerja tue melambak, tak juga sebab aku saja lambak2 kasi meriah sikit. Kenapa? Sebab aku suka hatilah.

Sekarang nie toksah mengharap sangat sebab aku pun tengah blurr nak wat entry apa nih. Isu apelah aku nak membebel sangat2 nie. Serius bosan, setiap hari baca blog budak2 nie, gelak dalam hati, lepas tue sambung wat keje. Pastu balik rumah tido kejap, bangun jer terus main game, makan tue pun kalau tak lupa, then tido pukul 5 pagi lepas ulang2 tengok anime sama 432 kali agaknya. Lepas tue bangun lambat pegi keje sambil sarapan dengan nugget. Masuk ofis, wat muka cool & innocent. Wah3, normal jugak hidup aku!

Jadi sape2 yang rase macam baik hati, lapang, serta perasan cute boleh la bagi idea apa yang aku nak tulis nie. Jangan mengarut2 sangat dah. Ada budak tue suruh aku tulis pasal futsal & game? Fish3 betol la.. Manalah aku ada masa nak buat review tue, keje aku membebel bukannyer bagi info2 or ape2 je yang sebegitu rupa. Harap maaf saudara, cari kat goolge kalau nak sangat.

Okeylah bye, sebab bosan. Thanks for reading, new entry will come soon...

3 comments:

  1. aku cadangkn ko wat entri psl kuda kepang..asal usul dia ke...ak dah lama xdgr pasal topik tu

    ReplyDelete
  2. kuda kepang? lg la aku mlas2. aku cadangkn ko pegi jd kuda kepang bole?

    ReplyDelete
  3. hai saje singgah...nak tanye cam ne nak wat reactions tu...nak tau bley....teringin nak mencomelkan blog....tolong saye ek....(◕‿◕✿)

    ReplyDelete